Carbon kapota - byl by zajem?

obecné názory a diskuze...
NoX
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 567
Registrován: pon pro 01, 2008 11:29 pm
Bydliště: Brno

Carbon kapota - byl by zajem?

Příspěvekod NoX » sob bře 20, 2010 1:57 pm

mam kamarada, co umi vytvaret podobne hracky, a pozadal me, abych zjistil,. jestli by byl zajem o karbonovou kapotu na cali.

bylo by potreba aspon 5 lidi, aby stalo za to delat formu, a z ni dal tvorit kapoty.

jinak podobne kapoty uz delal na tigru a corsu, a u tigry se z puvodnich 15 kg kapoty dostal na 3.5kg hmotnosti.

cena za kapotu pry bude 8 tisic.

kdo by mel zajem tak piste sem.
jinak kamarad je od Usti nad Orlici...

Fotky kapoty z tigry:
http://img291.imageshack.us/gal.php?g=dsc00018xa.jpg

Uživatelský avatar
Tydou
Diskutér - Spamer
Diskutér - Spamer
Příspěvky: 2161
Registrován: ned zář 28, 2008 9:18 pm
Bydliště: Brandýs nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tydou » sob bře 20, 2010 10:36 pm

Potvrzuji, vcera jsem ji videl a je lehoucka jako pírko a prace je to hodne kvalitni.
***Calibra V6 forever***
***MístoAdministrátor webu calibra.cz***
Tydou bez Týdi, ne bez Tydoua, to i hluchej vidí že to zní blbě
Obrázek
Calibra V6 r.v. 96
Calibra Turbo 4x4 r.v. 93

Brother
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: sob bře 14, 2009 4:00 pm
Bydliště: Batelov ( u Jihlavy )

Příspěvekod Brother » sob bře 20, 2010 10:41 pm

ja bych o ni zajem mel ale musela by byt prodlouzena a sikly by se i nejaky vydechy teplyho vzduchu.ale bral bych ji az tak za tri az ctyri mesice

NoX
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 567
Registrován: pon pro 01, 2008 11:29 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod NoX » sob bře 20, 2010 11:54 pm

optam se, jestli je to mozny... tam jde hlavne o to, aby bylo dost zajemcu na velkou formu, dalsi upravy asi po domluve..

Uživatelský avatar
VDX
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 10
Registrován: ned led 11, 2009 2:52 pm
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

dalsi zaujemca

Příspěvekod VDX » ned bře 21, 2010 1:26 am

beriem.... :wink:
treba niekde nieco podpisat?
Pozdravuje

Vladimir aka VDX

NoX
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 567
Registrován: pon pro 01, 2008 11:29 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod NoX » ned bře 21, 2010 10:54 am

ja si te zapisu :-)) podepisovat nic asi potreba nebude :-D

NoX
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 567
Registrován: pon pro 01, 2008 11:29 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod NoX » ned bře 21, 2010 4:36 pm

takze, zamraceni na kapotu mozne je, ruzne nadechy a vydechy ne,do karbonu to pry nejde moc dodelavat...

Brother
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: sob bře 14, 2009 4:00 pm
Bydliště: Batelov ( u Jihlavy )

Příspěvekod Brother » ned bře 21, 2010 5:26 pm

nic jinyho nez zamraceni neni schopnej udelat?

Uživatelský avatar
Tydou
Diskutér - Spamer
Diskutér - Spamer
Příspěvky: 2161
Registrován: ned zář 28, 2008 9:18 pm
Bydliště: Brandýs nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tydou » ned bře 21, 2010 9:15 pm

Brother píše:nic jinyho nez zamraceni neni schopnej udelat?


to vis ze je, vsechno jde ale kvuli tobe by musel delat komplet novou formu aby to k necemu vypadalo a to by bylo podstatne drazsi
***Calibra V6 forever***
***MístoAdministrátor webu calibra.cz***
Tydou bez Týdi, ne bez Tydoua, to i hluchej vidí že to zní blbě
Obrázek
Calibra V6 r.v. 96
Calibra Turbo 4x4 r.v. 93

Brother
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: sob bře 14, 2009 4:00 pm
Bydliště: Batelov ( u Jihlavy )

Příspěvekod Brother » ned bře 21, 2010 9:34 pm

zalezi na tom o kolik drazsi by to bylo

Uživatelský avatar
Bobo
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 48
Registrován: stř pro 03, 2008 6:03 pm
Bydliště: někde mezi Ml.Boleslaví a Mělníkem

Příspěvekod Bobo » pon bře 22, 2010 9:28 pm

O kolik? Min jednou tolik,jak je psáno výše-bylo by třeba vyrobit novou formu.Teď ještě záleží co dělá za carbon-pohledový asi těžko co? Když vidím tu cenu.Momentálně jsme nechali dělat kapotu+5.dv na G-Astru a cena 80tis.Jedná se ale o pohledový carbon a to je sakra rozdíl.Pokud jde o kapotu samotnou-každý bude mít asi jinou představu.Ten chce to a ten zas to.Pokud bude aspoň zamračená tak bych o ní možná taky uvažoval.Já osobně bych bral i 3.dveře :-))
Zatím jen převrtaná C20XE. počátek stavby kopie závodního speciálu DTM s motorem V8 a cca 400PS s pohonem jen na zadek :-))

NoX
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 567
Registrován: pon pro 01, 2008 11:29 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod NoX » pon bře 22, 2010 9:33 pm

zamracit kapotu pry neni problem extra, ale vydechy a nadechy jo...

Uživatelský avatar
Bobo
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 48
Registrován: stř pro 03, 2008 6:03 pm
Bydliště: někde mezi Ml.Boleslaví a Mělníkem

Příspěvekod Bobo » pon bře 22, 2010 9:33 pm

A ještě dotaz.Mezi kapotou na tigru a cali je trošku rozdíl,co se týče velikosti a váhy.Nemohl by udělat vnitřní rám z lamina a vršek Carbon? Cena by měla být pak o chlup nižší.
Zatím jen převrtaná C20XE. počátek stavby kopie závodního speciálu DTM s motorem V8 a cca 400PS s pohonem jen na zadek :-))

Uživatelský avatar
Sniper
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 623
Registrován: úte pro 02, 2008 12:12 am
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sniper » pon bře 22, 2010 10:16 pm

Lamino a karbon kapoty jsou celkem o h..u,premejslel jste nekdo co vam ta kapota udela pri bouracce? :) a jak se zachova origo kapota pri bouracce? :)
Turbo 1995 DE
Cliff 1996 C20XE FIN
Ecotuk 16V 1995 FIN momentalne projekt "tuzer daily car"
V6 1995 DE
vsechny po faceliftu a v kuzi :)

Uživatelský avatar
Bobo
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 48
Registrován: stř pro 03, 2008 6:03 pm
Bydliště: někde mezi Ml.Boleslaví a Mělníkem

Příspěvekod Bobo » úte bře 23, 2010 8:52 pm

To nemyslíš vážně.Carbon kapota má mnohem větší pevnost jak ta plechová.A za druhé,kdo uvažuje o carbon kapotě,tak toto asi moc neřeší-nemyslíš? Radil bych zdržet se těchto zbytečných komentářů :-)
Zatím jen převrtaná C20XE. počátek stavby kopie závodního speciálu DTM s motorem V8 a cca 400PS s pohonem jen na zadek :-))

Uživatelský avatar
Bobo
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 48
Registrován: stř pro 03, 2008 6:03 pm
Bydliště: někde mezi Ml.Boleslaví a Mělníkem

Příspěvekod Bobo » úte bře 23, 2010 8:59 pm

.... a mám pocit,že plechová kapota z cali,vzhledem k velikosti,taky zrovna nepatří mezi ty věci,který by měli eliminovat důsledky nárazu :-) Nechme ale radši diskuze carbon vs plech kapota,už se k tomu radši nebudu vyjadřovat,zbytečně by tu probíhala zas disuze co to udělá jak se carbon rozlítne při nárazu na tisíc kousků a plech se jen zmačká a td.
Zatím jen převrtaná C20XE. počátek stavby kopie závodního speciálu DTM s motorem V8 a cca 400PS s pohonem jen na zadek :-))

NoX
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 567
Registrován: pon pro 01, 2008 11:29 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod NoX » úte bře 23, 2010 11:50 pm

ptal sem se na tohle taky, primo vyrobce :-))

karbon kapota pry pri narazu pruzi, tzn do urcite sily se proste propne, a vrati tak, jak byla.. s pevnosti je na tom taky lip, nez origo plech.

pri velke sile se plechova kapota zkrouti, pomacka, cokoliv, karbon proste praskne...ale znici se kapota tak jako tak...

Kiwon
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 351
Registrován: pát pro 19, 2008 12:15 am
Bydliště: Havlíčkův Brod / Brno

Příspěvekod Kiwon » stř bře 24, 2010 10:35 am

Neco pro ty, co neumej jen cesky a chtej resit pevnost a veci okolo:
http://www.zoltek.com/carbonfiber/

Uživatelský avatar
Sniper
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 623
Registrován: úte pro 02, 2008 12:12 am
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sniper » stř bře 24, 2010 7:51 pm

Ja byl spatne pochopenej,prave ze ta kapota bude tvdra fest a pri bouracce se nezlomi jak ma a muze pri tom dost tezce ublizit,kapota sekac hlav :) uz jsem to i nekde videl :)
Turbo 1995 DE
Cliff 1996 C20XE FIN
Ecotuk 16V 1995 FIN momentalne projekt "tuzer daily car"
V6 1995 DE
vsechny po faceliftu a v kuzi :)

mencenari
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 17
Registrován: pon bře 29, 2010 3:56 pm

Příspěvekod mencenari » stř dub 07, 2010 9:56 am

já bych ji bral hned,ale bez nasávače je to o ničem :( nedomluví se víc lidí na nasávač(výdech)? ideálně GT4

NoX
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 567
Registrován: pon pro 01, 2008 11:29 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod NoX » stř dub 07, 2010 10:52 am

a na co tam chces nasavac? kdyz ho chces, tak se da udelat treba z narazniku...

mencenari
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 17
Registrován: pon bře 29, 2010 3:56 pm

Příspěvekod mencenari » čtv dub 08, 2010 7:26 am

na co? tak z technického hlediska je téměř k ničemu...jen se mi podstatně zlepšilo chlazení,ale hlavně...líbí se mi...vypadá na tom autě docela dost dobře dle mého názoru...prostě cali kapota mi přijde příliš dlouhá na to,aby byla celá rovná.

Uživatelský avatar
Tydou
Diskutér - Spamer
Diskutér - Spamer
Příspěvky: 2161
Registrován: ned zář 28, 2008 9:18 pm
Bydliště: Brandýs nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tydou » čtv dub 08, 2010 8:27 am

mencenari píše:na co? tak z technického hlediska je téměř k ničemu...jen se mi podstatně zlepšilo chlazení,ale hlavně...líbí se mi...vypadá na tom autě docela dost dobře dle mého názoru...prostě cali kapota mi přijde příliš dlouhá na to,aby byla celá rovná.


a to se ti 8V jako nechladil dobre jo? si kup novej chladic ktery neni ucpany kamencem a pak porovnej vysledky
***Calibra V6 forever***
***MístoAdministrátor webu calibra.cz***
Tydou bez Týdi, ne bez Tydoua, to i hluchej vidí že to zní blbě
Obrázek
Calibra V6 r.v. 96
Calibra Turbo 4x4 r.v. 93

mencenari
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 17
Registrován: pon bře 29, 2010 3:56 pm

Příspěvekod mencenari » čtv dub 08, 2010 9:12 am

jejda mám nový chladič(1rok)...chladil dobře,ale ted chladí líp...větrák se zapne jednou za uherskej rok...prostě asi tak vůbec mi nejde o žádné fukční výhody popř. nevýhody jen bych chtěl,aby to vypadalo podle mých představ...navíc nevadilo by vám kdyby mělo 20 nebo víc lidí stejnou kapotu?

NoX
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 567
Registrován: pon pro 01, 2008 11:29 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod NoX » čtv dub 08, 2010 10:35 am

ta kapota vypada jak seriova, takze tu samou muzes cekat na 90% caliber :-D

jinak si myslim, ze zrovna kapota neni uplne idealni misto pro tunning, uz samotna karbonovka je rozhodne lepsi uprava, nez 2 vydechy a nasavac


Zpět na “Calibra”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host