Anketa: Ake mate disky na cali (velkost, pneu atd.)

obecné názory a diskuze...
neo1986
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 51
Registrován: úte pro 16, 2008 3:40 pm

Anketa: Ake mate disky na cali (velkost, pneu atd.)

Příspěvekod neo1986 » stř úno 16, 2011 10:06 am

Zdravim, taka mala anketa, kolko palcove disky amte na cali a ake pneu, a mate ich aj zapisane v TP?? popriade ako ste riesili zapis?? znamost, legalne atd. Veelmo pekne dakujem. :))

Uživatelský avatar
Vortex8
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 115
Registrován: pon bře 22, 2010 9:16 pm
Bydliště: PO, SVK

Příspěvekod Vortex8 » stř úno 16, 2011 1:50 pm

Kosei Sugo 16"
FALKEN FK452 205/50/R16 W
Zapis rieseny legalne...viac-menej svojpomocne
BMW 323Ci
Violet Calibra 2.0, 16V, 110kW (150PS),M2.5 r.v. 1997 - DEAD
Black Calibra 2.0, 16V, 110kW (150PS),M2.5 r.v, 1992

Beny
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 435
Registrován: úte zář 30, 2008 6:30 pm

Příspěvekod Beny » stř úno 16, 2011 2:38 pm

Falken FK-451 205/50 ZR16 87Y
MIM AMALFI 7x16 ET 35 (kola lehce vylézají - vypadá to pěkně)

Zápis do techničáku řešen svépomocí přes zastoupení dovozců.
Calibra V6 - je nejkrásnější jak sjela z výrobního pásu

Uživatelský avatar
Fox
Diskutér - Spamer
Diskutér - Spamer
Příspěvky: 1078
Registrován: pon pro 01, 2008 11:15 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Fox » stř úno 16, 2011 6:45 pm

aez a oznaceni ted nvm, 17"x9,5" gumy goodyear f1 asymetric 235/40, a zapis resit teprve budu a jinak nez pres znamost to nevidim :wink:
at to jede a hraje ;)

Uživatelský avatar
Scout
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 28
Registrován: pát pro 12, 2008 11:40 am
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Scout » čtv úno 17, 2011 8:21 am

Cali 2,5 V6
Kola: 7,5 x 18" RC Design R11 chrom, ET35
Pneu: 225 x 35 x 18" Yokohama SuperDrive
V TP: 215 x 40 x 17"
Pokud to nejde silou, jde to ještě větší silou.

Calibra 2.5 V6 1995
Tucson 2.0 CDTi 4x4 2016
Mazda 3, 2.0 HB 2017

Pilsner.Urqel
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 490
Registrován: pon úno 23, 2009 8:46 pm
Bydliště: Stříbřec (u Třeboně)

Příspěvekod Pilsner.Urqel » čtv úno 17, 2011 9:10 am

RSW 17"
Pneu Matagor 215x40
-30mm , nikde neškrtá

TP neřeším,nemám s tím problém :)
BMW 760Li, rv.2003, 445hp - Víkend Car
Iveco Daily , rv. 12\2006, 100kw-Arbeiten Auto
Alfa Romeo 166,2.4JTD,103KW-prodaná
Calibra 16V-M2.8, r.v 93- spokojenost :-)
Calibra 8V , r.v 91-Zrezla :-(

Beny
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 435
Registrován: úte zář 30, 2008 6:30 pm

Příspěvekod Beny » čtv úno 17, 2011 11:20 am

Profil menší než 50 je asi dost tvrdý (kór na našich tankodromech)?
Calibra V6 - je nejkrásnější jak sjela z výrobního pásu

Uživatelský avatar
Scout
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 28
Registrován: pát pro 12, 2008 11:40 am
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Scout » pát úno 18, 2011 8:11 am

Beny: Co se týká nízkého profilu, není to tak zlé. Pokud nemáš auto snížené, nechá se s tím jezdit normálně.
Pokud to nejde silou, jde to ještě větší silou.

Calibra 2.5 V6 1995
Tucson 2.0 CDTi 4x4 2016
Mazda 3, 2.0 HB 2017

Beny
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 435
Registrován: úte zář 30, 2008 6:30 pm

Příspěvekod Beny » pát úno 18, 2011 9:20 am

No já mám sníženo vepředu -30mm a vzadu -15mm a 205/50 R16. Stavitelný tlumiče jsou nastaveny na co "nejměkčí". Myslím, že je to co do pohodlí na hraně. Níž bych asi nešel.
Calibra V6 - je nejkrásnější jak sjela z výrobního pásu

Uživatelský avatar
Fox
Diskutér - Spamer
Diskutér - Spamer
Příspěvky: 1078
Registrován: pon pro 01, 2008 11:15 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Fox » pát úno 18, 2011 3:55 pm

nejvic zalezi vzdy na tlumicich, profil gumy neni zas tak zasadni, samozrejme profil 65 a 40 na 195 sirce znat cosi bude ale ne tolik, kdyz vezmu extrem tak se staci podivat na lxsni limuziny a suv a kazdemu dojde ze to az tak neni o tom profilu, samozrejme ty tlumice jsou uz nekde jinde, velikost profilu bych videl k ochrane rafku, velky profil dokaze pri nejake vetsi dire ochranit ten rafek daleko lepe nez nizky profil, no proste pohodli je hlavne o tlumicich ;)
at to jede a hraje ;)

Uživatelský avatar
Sniper
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 623
Registrován: úte pro 02, 2008 12:12 am
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sniper » sob úno 19, 2011 6:34 pm

17" nezapsano,budou 18" a snad zapsano.Snizeno da se rict na doraz. :D
Turbo 1995 DE
Cliff 1996 C20XE FIN
Ecotuk 16V 1995 FIN momentalne projekt "tuzer daily car"
V6 1995 DE
vsechny po faceliftu a v kuzi :)

kapusta
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 44
Registrován: úte pro 02, 2008 5:04 pm
Bydliště: Chropyně okr.Kroměříz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kapusta » ned úno 20, 2011 2:04 am

Origo turbo kola a sem spokojen.Možná časem 17ctky.
Opel calibra c20let
Opel astra G

Dj makka
Diskutér - Přispěvatel
Diskutér - Přispěvatel
Příspěvky: 163
Registrován: úte pro 02, 2008 11:45 pm
Bydliště: Tovačov

Příspěvekod Dj makka » ned úno 20, 2011 6:58 pm

Kola Alessio 17"
pneu CSC 205x40

Nesnizeno nove tlumice
Calibra je mazlík.Koupeno jako vrak a vráceno do života v sériovém stavu.Už jen dodělat komplet lak.

Uživatelský avatar
Biggest
Squadra Azura
Squadra Azura
Příspěvky: 1194
Registrován: ned zář 28, 2008 11:30 pm
Bydliště: Dálný východ

Příspěvekod Biggest » ned úno 20, 2011 8:14 pm

aby toto tema melo nejakou vypovidaci hodnotu musite udat:
prumer rafku
sirku rafku
et rafku
rozmer pneumatiky
a pripadne snizeni ci seriovy podvozek.

bez toho vseho jsou vase vycty zcela zbytecne.
veterán autem i tělem

miki
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 25
Registrován: stř pro 03, 2008 8:37 pm
Bydliště: Partizánske

Příspěvekod miki » ned úno 20, 2011 9:50 pm

pneu- 215/40
disky- 17x7,5, ET35
+20mm podlozky
znizené -30mm

miki
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 25
Registrován: stř pro 03, 2008 8:37 pm
Bydliště: Partizánske

Příspěvekod miki » ned úno 20, 2011 9:53 pm

miki píše:pneu- 215/40
disky- 17x7,5, ET35
+20mm podlozky
znizené -30mm


vsetko legal ...vTP zapísané

Uživatelský avatar
cali798
Opatrný diskutér
Opatrný diskutér
Příspěvky: 88
Registrován: pon lis 21, 2011 3:31 pm
Bydliště: NR SVK

Příspěvekod cali798 » úte úno 19, 2013 8:42 pm

..ahojte calibraci..momentalne mam na cali dezent F 16", pneu 205/45/R16...ale toto leto planujem dat kola TOORA T250 7,5 x 17, s pneu 215/40/R17...taktiez planujem auto znizit aj v predu aj v zadu o 40mm..nebude s tym problem podla vas?..nebude to niekde driet?..cali je 8V r.v. 91..

- 15" zimne zapisane v TP
- 16" zapisane vTP
- 17" nezapisane v TP

Dik za odpovede..

Mishak69
Diskutér - Přispěvatel
Diskutér - Přispěvatel
Příspěvky: 150
Registrován: ned dub 05, 2009 9:10 pm

Příspěvekod Mishak69 » úte úno 19, 2013 10:27 pm

Ještě je poměrně důležitej ůdaj ET. Ale podle toho jakou píšeš šířku disku a rozměr pneu tak pokud to ET nebude nikterak dramaticky ven tak se vejdeš v poho.

Já mám ted podvozek 40mm dolu, disky 8,5 x 17 (ET přesně nevim nechci kecat, ale je stopro víc ven než origo) gumy 215/45 a vešel sem se bez škrtání, vpředu je to ale tip ťop budu dávat 215/40.
Ten s těma Oplama

Uživatelský avatar
Sniper
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 623
Registrován: úte pro 02, 2008 12:12 am
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sniper » stř úno 20, 2013 2:44 am

dospel jsem a dal jsem na turbo original 16" opel co tam patri podle trchnicaku :-D
Turbo 1995 DE
Cliff 1996 C20XE FIN
Ecotuk 16V 1995 FIN momentalne projekt "tuzer daily car"
V6 1995 DE
vsechny po faceliftu a v kuzi :)

Uživatelský avatar
Tydou
Diskutér - Spamer
Diskutér - Spamer
Příspěvky: 2161
Registrován: ned zář 28, 2008 9:18 pm
Bydliště: Brandýs nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tydou » stř úno 20, 2013 9:21 am

a vite vubec nekdo k cemu je udaj ET dulezity? krom toho jak bude kolo zapusteny?

hadam ze jediny Biggest by to dokazal vysvetlit
***Calibra V6 forever***
***MístoAdministrátor webu calibra.cz***
Tydou bez Týdi, ne bez Tydoua, to i hluchej vidí že to zní blbě
Obrázek
Calibra V6 r.v. 96
Calibra Turbo 4x4 r.v. 93

Beny
Zanícený Diskutér
Zanícený Diskutér
Příspěvky: 435
Registrován: úte zář 30, 2008 6:30 pm

Příspěvekod Beny » stř úno 20, 2013 9:45 am

Tydou píše:a vite vubec nekdo k cemu je udaj ET dulezity? krom toho jak bude kolo zapusteny?

hadam ze jediny Biggest by to dokazal vysvetlit


Myslím, že kromě toho jak kolo čouhá, nebo je zalezlý rozhoduje ET o zátěži nápravy (např. ložisek a čepů).

Dále to ovlivní geometrii, např. jak budou kola odkloněna a budou se ojíždět okraje pneumatik.
Obzvlášť je to markantní u zadní nápravy, jak moc je do A. Na to má vliv i jak moc je zadek snížen (-30 mm vzadu už je skoro moc).
Calibra V6 - je nejkrásnější jak sjela z výrobního pásu

Uživatelský avatar
Biggest
Squadra Azura
Squadra Azura
Příspěvky: 1194
Registrován: ned zář 28, 2008 11:30 pm
Bydliště: Dálný východ

Příspěvekod Biggest » stř úno 20, 2013 2:55 pm

zmensene ET vysouva kolo smerem ven coz zejmena zmeni parametr geometrie ktery se navyva: polomer otaceni kola kolem osy rejdoveho cepu, ktery muze byt kladny, nulovy, nebo negativni. v pripade vysunuti kola vice ven je negativni, cim vic vysunuty tim vic negativni... a nejen toto. meni to proste celou geometrii auta. ne vzdy je to prinosem.

vice napr:
http://rbr.mystik.cz/download/geometrie.pdf
http://forum.autobazar.eu/vplyv-rozdiel ... 19668.html
veterán autem i tělem

Uživatelský avatar
Tydou
Diskutér - Spamer
Diskutér - Spamer
Příspěvky: 2161
Registrován: ned zář 28, 2008 9:18 pm
Bydliště: Brandýs nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tydou » stř úno 20, 2013 8:19 pm

Biggest: si hodne blizko, je tam ale jeste jeden dulezity aspekt ktery se tyka dvouokruhovych brzd
***Calibra V6 forever***
***MístoAdministrátor webu calibra.cz***
Tydou bez Týdi, ne bez Tydoua, to i hluchej vidí že to zní blbě
Obrázek
Calibra V6 r.v. 96
Calibra Turbo 4x4 r.v. 93

Mishak69
Diskutér - Přispěvatel
Diskutér - Přispěvatel
Příspěvky: 150
Registrován: ned dub 05, 2009 9:10 pm

Příspěvekod Mishak69 » čtv úno 21, 2013 7:04 pm

Máš na mysli že při změněném ET a disfunkci jednoho okruhu se bude stáčet auto ke straně?
Ten s těma Oplama

Uživatelský avatar
Tydou
Diskutér - Spamer
Diskutér - Spamer
Příspěvky: 2161
Registrován: ned zář 28, 2008 9:18 pm
Bydliště: Brandýs nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tydou » čtv úno 21, 2013 8:37 pm

presne tak, pokud budes mimo tolerance vyrobce tak pri poruse jednoho okruhu si spatnym ETckem zajistis nestabilitu pri brzdeni
***Calibra V6 forever***
***MístoAdministrátor webu calibra.cz***
Tydou bez Týdi, ne bez Tydoua, to i hluchej vidí že to zní blbě
Obrázek
Calibra V6 r.v. 96
Calibra Turbo 4x4 r.v. 93


Zpět na “Calibra”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host