Jasná identifikace: po doplnění nádrže ( stačí 5l rezerva ) motor opět naskočí
Příčina: sací trubička v nádrži, je spojena ze dvou dílů, které těsní o-kroužek. Jakmile se hladina v nádrži dostane k tomuto spoji, začne čerpadlo přisávat vzduch
Postup jak se dostat k plováku:
Nádrž musí dolů, nejlépe, když v ní je co nejméně benzínu. Ten se dá vyčerpat pod autem do kanystru ručním připojením čerpadla, čímž si i ověříme jeho správnou funkčnost, popř. průchodnost palivového filtru. Sundáme sponu z hadice, která vede z palivového filtru, hadici stáhneme, popř. prodloužíme a strčíme do připraveného kanystru.

Vytáhneme palivové relé a spojíme svorku 30 (červený kabel) a svorku 87B (červený/modrý kabel) krátkým kontrolním kabelem.

Po vyprázdnění nádrže sundáme kryt podběhu, povolíme spony a hadice odpojíme od nádrže.

Odšroubujeme šrouby uchycovacích pásků a opatrně spustíme nádrž dolů. Z horní časti nádrže vytáhneme odvzdušňovací hadici a palivová vedení.

Odšroubujeme bajonetový uzávěr, povytáhneme plovák, povolíme sponu z hadice a vyndáme plovák.

Rozebereme plovák a vyměníme těsnění - pozor, těsnění musí být odolné benzínu ( v Opelu Novotný OV chtěli za tento o-kroužek 370kč =-O ), koupil jsem proto neorigo o-kroužek dichtomatik 11.5x3 mm za 20kč.

autor článku je cali1 (Jirka)
_____________________________________________________
Rady pochází od některých našich technicky zdatnějších členů,
kteří ovšem nenesou žádnou zodpovědnost v případě vaší nešikovnosti.