| ozn. | barva drátu | popis pinu | 
| A | hnědá | kostra (zem) | 
| B | hnědá/žlutá | ECU - řídící jednotka | 
| C | hnědá/černá | automatická převodovka | 
| D | hnědá/červená | palubní počítač | 
| E | hnědá/modrá | není mi známo (dejte vědět) | 
| F | červená | +12V | 
| G | hnědá/bílá | obousměrná linka na data | 
| H | hnědá/modrá | alarm | 
| J | hnědá/šedá | 4x4 nebo TC | 
| K | šedá | ABS | 
| typ | popis chyby | 
| 12 | Začátek zkoušky | 
| 13 | Lambda sonda - bez napětí | 
| 14 | Čidlo teploty chladící kapaliny - příliš nízké napětí | 
| 15 | Čidlo teploty chladící kapaliny - příliš vysoké napětí | 
| 16 | Čidlo (klepání) detonačního spalování - bez napětí | 
| 17 | Čidlo (klepání) detonačního spalování - žádné použitelné signály | 
| 18 | Poškozený počítač klepání - žádné použitelné signály | 
| 19 | Induktivní impulzní čidlo - chybný signál o počtu otáček | 
| 21 | Potenciometr škrtící klapky - příliš vysoké napětí ( > 4.8V) | 
| 22 | Potenciometr škrtící klapky - příliš nízké napětí ( < 0.1V) | 
| 25 | Vstřikovací ventil 1 - příliš vysoké napětí | 
| 26 | Vstřikovací ventil 2 - příliš vysoké napětí | 
| 27 | Vstřikovací ventil 3 - příliš vysoké napětí | 
| 28 | Vstřikovací ventil 4 - příliš vysoké napětí | 
| 29 | Vstřikovací ventil 5 - příliš vysoké napětí | 
| 31 | Induktivní impulzní čidlo - žádný signál o počtu otáček - vypnutý motor | 
| 32 | Vstřikovací ventil 6 - příliš vysoké napětí | 
| 35 | Regulátor sání při volnoběhu - žádná nebo chybná regulace počtu volnoběžných otáček | 
| 38 | Lambda sonda - příliš nízké regulační napětí ( < 90mV) | 
| 39 | Lambda sonda - příliš vysoké regulační napětí ( > 1.1V) | 
| 44 | Lambda sonda - palivová směs je příliš řídká | 
| 45 | Lambda sonda - palivová směs je příliš hustá | 
| 46 | Čidlo teploty motorového oleje - příliš nízké napětí | 
| 47 | Čidlo teploty motorového oleje - příliš vysoké napětí | 
| 48 | Napájecí napětí - příliš nízké (3min po startu < 10V) | 
| 49 | Napájecí napětí - příliš vysoké ( > 16V) | 
| 51 | Programová chyba v paměti PROM | 
| 52 | Koncový stupeň kontrolky motoru - příliš nízké napětí | 
| 53 | Koncový stupeň relé palivového čerpadla - příliš nízké napětí | 
| 54 | Koncový stupeň relé palivového čerpadla - příliš vysoké napětí | 
| 55 | Poškozená řídící jednotka | 
| 56 | Koncový stupeň sání při volnoběhu - příliš vysoké napětí | 
| 57 | Koncový stupeň sání při volnoběhu - příliš nízké napětí | 
| 61 | Koncový stupeň odvzdušnění palivové nádrže - příliš nízké napětí | 
| 62 | Koncový stupeň odvzdušnění palivové nádrže - příliš vysoké napětí | 
| 69 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu - příliš vysoká ( > 140°C) | 
| 71 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu - příliš nízká ( < -35°C) | 
| 73 | Měřič hmotnosti vzduchu - příliš nízké napětí | 
| 75 | Kontrola kroutícího momentu - příliš nízké napětí | 
| 79 | Signál maximálního zatížení (TC) | 
| 81 | Vstřikovací ventil 1 - příliš nízké napětí | 
| 82 | Vstřikovací ventil 2 - příliš nízké napětí | 
| 83 | Vstřikovací ventil 3 - příliš nízké napětí | 
| 84 | Vstřikovací ventil 4 - příliš nízké napětí | 
| 85 | Vstřikovací ventil 5 - příliš nízké napětí | 
| 86 | Vstřikovací ventil 6 - příliš nízké napětí | 
| 88 | Klima vypínací relé - příliš vysoké napětí | 
| 93 | Hallův senzor - příliš nízké napětí | 
| 94 | Hallův senzor - příliš vysoké napětí | 
| 95 | Ventil horkého startu (ventil tlaku paliva) - příliš nízké napětí | 
| 96 | Ventil horkého startu (ventil tlaku paliva) - příliš vysoké napětí | 
| 97 | Zážeh/vstřik vypnut - příliš vysoké napětí | 
| 113 | Plnící tlak - regulační chyba | 
| 114 | Plnící tlak - regulační chyba - LL | 
| 115 | Plnící tlak - regulační chyba - VL | 
| 116 | Plnící tlak - regulační chyba - příliš vysoký | 
| 117 | Ventil plnícího tlaku - příliš nízké napětí | 
| 118 | Ventil plnícího tlaku - příliš vysoké napětí | 
| typ | popis chyby | 
| 12 | Začátek zkoušky | 
| 13 | Lambda sonda - bez napětí | 
| 14 | Čidlo teploty chladící kapaliny - příliš nízké napětí | 
| 15 | Čidlo teploty chladící kapaliny - příliš vysoké napětí | 
| 16 | Čidlo (klepání) detonačního spalování - bez napětí | 
| 19 | Induktivní impulzní čidlo - chybný signál o počtu otáček | 
| 21 | Potenciometr škrtící klapky - příliš vysoké napětí ( > 4.8V) | 
| 22 | Potenciometr škrtící klapky - příliš nízké napětí ( < 0.1V) | 
| 23 | Poškozený počítač klepání - mimo rozsah | 
| 24 | Signál o rychlosti vozidla - žádný signál | 
| 25 | Vstřikovací ventil 1 - příliš vysoké napětí | 
| 26 | Vstřikovací ventil 2 - příliš vysoké napětí | 
| 27 | Vstřikovací ventil 3 - příliš vysoké napětí | 
| 28 | Vstřikovací ventil 4 - příliš vysoké napětí | 
| 37 | Koncový stupeň kontrolky motoru - příliš nízké napětí | 
| 38 | Lambda sonda - příliš vysoké regulační napětí ( > 1.1V) | 
| 39 | Lambda sonda - příliš nízké regulační napětí ( < 90mV) | 
| 44 | Lambda sonda - palivová směs je příliš chudá | 
| 45 | Lambda sonda - palivová směs je příliš bohatá | 
| 48 | Napájecí napětí - příliš nízké (3min po startu < 10V) | 
| 49 | Napájecí napětí - příliš vysoké ( > 16V) | 
| 52 | Koncový stupeň kontrolky motoru - příliš nízké napětí | 
| 53 | Koncový stupeň relé palivového čerpadla - příliš nízké napětí | 
| 54 | Koncový stupeň relé palivového čerpadla - příliš vysoké napětí | 
| 55 | Poškozená řídící jednotka | 
| 56 | Koncový stupeň sání při volnoběhu - příliš vysoké napětí | 
| 57 | Koncový stupeň sání při volnoběhu - příliš nízké napětí | 
| 61 | Koncový stupeň odvzdušnění palivové nádrže - příliš nízké napětí | 
| 62 | Koncový stupeň odvzdušnění palivové nádrže - příliš vysoké napětí | 
| 69 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu - příliš nízké napětí | 
| 71 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu - příliš vysoké napětí | 
| 73 | Měřič hmotnosti vzduchu - příliš nízké napětí | 
| 74 | Měřič hmotnosti vzduchu - příliš vysoké napětí | 
| 75 | Kontrola kroutícího momentu - příliš nízké napětí | 
| 76 | Kontrola kroutícího momentu - velká prodleva v zapalování | 
| 81 | Vstřikovací ventil 1 - příliš nízké napětí | 
| 82 | Vstřikovací ventil 2 - příliš nízké napětí | 
| 83 | Vstřikovací ventil 3 - příliš nízké napětí | 
| 84 | Vstřikovací ventil 4 - příliš nízké napětí | 
| 87 | Klima vypínací relé - příliš nízké napětí | 
| 88 | Klima vypínací relé - příliš vysoké napětí | 
| 91 | Ohřev lambda sondy - příliš vysoké napětí | 
| 92 | Hallův senzor - nesprávný signál | 
| 98 | Ohřev lambda sondy - příliš nízké napětí | 
| typ | popis chyby | 
| 15* | Senzor teploty oleje - vysoké napětí | 
| 24 | Žádný signál o rychlosti | 
| 31 | Žádný signál o počtu otáček | 
| 32 | Chyba tlakového spínače | 
| 33 | Elektromagnetický ventil - vysoké napětí | 
| 34 | Elektromagnetický ventil - nízké napětí | 
| 37 | Spínač brzdového světla | 
| 39* | Žádný signál od ABS | 
| 55 | Poškozená řídící jednotka | 
| 71* | Spínač brzd - vysoké napětí | 
| 72* | Spínač brzd - nízké napětí | 
| 73* | Auto zastaveno z rychlosti vyšší než 37mph bez použití brzd | 
| 74* | Nízký tlak pod 10 bar | 
| 75* | Senzor teploty oleje - nízké napětí, nebo teplota vyšší než 160°C | 
| typ | popis chyby | 
| 14 | Senzor teploty chladící směsy - vysoké napětí (pouze 20XE) | 
| 15 | Senzor teploty chladící směsy - nízké napětí (pouze 20XE) | 
| 21 | Potenciometr škrtící klapky - příliš vysoké napětí | 
| 22 | Potenciometr škrtící klapky - příliš nízké napětí | 
| 26 | TC škrtící klapka - příliš vysoké napětí | 
| 27 | TC škrtící klapka - příliš nízké napětí | 
| 31 | Induktivní impulzní čidlo - žádný signál o počtu otáček - vypnutý motor | 
| 39 | Senzor rychlosti (ABS) - levý přední | 
| 42 | Senzor rychlosti (ABS) - pravý přední | 
| 44 | Senzor rychlosti (ABS) - levý zadní | 
| 46 | Senzor rychlosti (ABS) - pravý zadní | 
| 55 | Poškozená řídící jednotka | 
| 57 | Špatný signál od ABS | 
| 58 | Signál od ABS otevřena cirkupace | 
| 82 | Nízké napětí od ručního tlačítka | 
| typ | popis chyby | 
| 16 | Přední levý elektromagnet - komunikace nebo spojení | 
| 17 | Přední pravý elektromagnet - komunikace nebo spojení | 
| 18 | Zadní elektromagnety - komunikace nebo spojení | 
| 19 | Elektromagnety, relé okruhu | 
| 25 | Vadný senzor ozubeného kolečka | 
| 37 | Spínač brzdového světla | 
| 39 | Senzor (ABS) - levý přední - vzduchová mezera/operace | 
| 41 | Senzor (ABS) - levý přední - odpor/spojení | 
| 42 | Senzor (ABS) - pravý přední - vzduchová mezera/operace | 
| 43 | Senzor (ABS) - pravý přední - odpor/spojení | 
| 44 | Senzor (ABS) - levý zadní - vzduchová mezera/operace | 
| 45 | Senzor (ABS) - levý zadní - odpor/spojení | 
| 46 | Senzor (ABS) - pravý zadní - vzduchová mezera/operace | 
| 47 | Senzor (ABS) - pravý zadní - odpor/spojení | 
| 48 | Napětí v soustavě - nízké/vysoké (alternátor/baterie) | 
| 55 | Poškozená řídící jednotka |