Relátka

pro modelové roky: 89 a 90
ozn. relé číslo na obr. popis činnosti relé
H19 1 varovný bzučák, kontrola zapnutí světlometů
K1 6 zadní sklo, ohřívané
K5 5 světlomety do mlhy
K8 3 intervalový spínač, přední sklo
K10 2 přerušovač směrových světel
K63 6 fanfára
K89 4 koncové světlo do mlhy



pro modelové roky: 91, 92, 93, ...
ozn. relé číslo na obr. popis činnosti relé
H19 1 varovný bzučák, kontrola zapnutí světlometů
K1 5 světlomety do mlhy
K5 3 intervalový spínač, přední sklo
K8 2 přerušovač směrových světel
K10 6 houkačka
K63 6 fanfára
K89 4 koncové světlo do mlhy


autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 01.02.2004, všechna práva vyhrazena. Publikace či jakékoli jiné nakládání
s tímto článkem pouze se souhlasem autora. Zdroj matriály Opel.
 

Olejové náplně

popis 2.0i 8V
85 kW
(115PS)
2.0 16V 
110kW
(150PS)
2.0 16V 
100kW
(136PS)
2.5 V6 
125kW
(175PS)
2.0 16V T
150 kW
(204PS)
typ motoru C20NE C20XE X20XEV C25XE/X25XE C20LET
motorový olej
doporučený olej FORMULA LL PLUS FORMULA LL PLUS TECSINT SINT 2000 TECSINT
specifikace 15W-40(SG) 15W-40(SG) 10W-40(SG) 10W-40(SG) 10W-40(SG)
množství s filtrem [litry] 4.0 4.5 4.0 4.5 4.5
prvotní množství [litry] 4.15 4.35 4.35 5.50 4.90
množství oleje mezi MIN-MAX [litry] 1 1 1 1 1
tlak oleje na volnoběh při zahřátém oleji na provozní teplotu >80°C [kPa / bar] 150 / 1.5 250 / 2.5 150 / 1.5 120 / 1.2 250 / 2.5
výpustní šroub oleje M 14x1.5 M 14x1.5 M 14x1.5 M 14x1.5 M 14x1.5
převodový olej
převodový olej 80W-90 GL-4 80W-90 GL-4 AF Dexron II (POUZE AUTOMAT!) AF Dexron II (POUZE AUTOMAT!) 80W-90 GL-4
olej pro diferenciál 80W-90 GL-4 80W-90 GL-4 80W-90 GL-4 80W-90 GL-4 80W-90 GL-4
množství vpředu i v zadu [litry] 0.8 0.8 0.8 0.8 0.8
doporučený olej pro převodovku ROTRA FE ROTRA FE ROTRA FE ROTRA FE ROTRA FE
doporučený olej pro diferenciál ROTRA FE ROTRA FE ROTRA FE ROTRA MP /
S85W-90
ROTRA FE
převodový olej - automat
převodový olej AF Dexron II AF Dexron II AF Dexron II AF Dexron II -
katalogové číslo 19 40 700 (90 350 342)
19 40 701 (90 350 343)
19 40 700 (90 350 342)
19 40 701 (90 350 343)
19 40 700 (90 350 342)
19 40 701 (90 350 343)
19 40 700 (90 350 342)
19 40 701 (90 350 343)
-
množství [litry] 3.5 3.5 3.5 3.5 -
interval výměny 60.000 km / 4 roky 60.000 km / 4 roky 60.000 km / 4 roky 60.000 km / 4 roky -


autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 31.01.2004, všechna práva vyhrazena. Publikace či jakékoli jiné nakládání
s tímto článkem pouze se souhlasem autora. Zdroj matriály Opel.
 

Ložiska

  2.0i 8V
85 kW
(115PS)
2.0 16V 
110kW
(150PS)
2.0 16V 
100kW
(136PS)
2.5 V6 
125kW
(175PS)
2.0 16V T
150 kW
(204PS)
typ motoru C20NE C20XE X20XEV C25XE C20LET
modelový rok 90 72x39x37 * 72x39x37 * - - -
modelový rok 91 72x39x37 * 72x39x37 * - - -
modelový rok 92 72x39x37 72x39x37 - - 72x39x37
modelový rok 93 72x39x37 72x39x37 - - 72x39x37 ***
modelový rok 94 72x39x37 72x39x37 - 74x39x39 74x39x39
modelový rok 95 72x39x37 - 72x39x37 74x39x39 74x39x39
* s 4x4 je rozměr 74x39x37
** vnější průměr x vnitřní průměr x šířka [mm]
*** od modelového roku 93 je rozměr 74x39x39


autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 31.01.2004, všechna práva vyhrazena. Publikace či jakékoli jiné nakládání
s tímto článkem pouze se souhlasem autora. Zdroj matriály Opel.
 

Chladící soustava

popis 2.0i 8V
85 kW
(115PS)
2.0 16V 
110kW
(150PS)
2.0 16V 
100kW
(136PS)
2.5 V6 
125kW
(175PS)
2.0 Turbo
150 kW
(204PS)
typ motoru C20NE C20XE X20XEV C25XE/X25XE C20LET
konstrukce chladiče příčné proudění
plocha jádra chladiče [cm2] 2000 / 2300 s klima 2000 2000 2300 1800
objem náplně chladící kapaliny [litry] 7.2 7.5 7.2
Větrák
pohon elektrický
počet lopatek 5
uspořádání lopatek nesymetrické
průměr [mm] 366
Tepelný spínač
poloha v chladiči
zapínací teplota [°C] 100
vypínací teplota [°C] 95
Otočný uzávěr
bod varu [°C] 123 125 125 123 125
otvírací tlak [kPa/bar] 120 až 135 / 1.20 až 1.35 120 až 135 / 1.20 až 1.35 120 až 150 / 1.20 až 1.50 140 až 150 / 1.40 až 1.50 120 až 135 / 1.20 až 1.35
Termostat
konstrukce obtoková
počátek otvírání [°C] 91 92 91
úplné otevření [°C] 107


autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 01.02.2004, všechna práva vyhrazena. Publikace či jakékoli jiné nakládání
s tímto článkem pouze se souhlasem autora. Zdroj matriály Opel.
 

Dnes je
Kontakty

Předseda: MiTy
Forum: Mystique*
Web: Tydou