Relátka
- 27. září 2015
- Tydou
ozn. relé | číslo na obr. | popis činnosti relé |
H19 | 1 | varovný bzučák, kontrola zapnutí světlometů |
K1 | 6 | zadní sklo, ohřívané |
K5 | 5 | světlomety do mlhy |
K8 | 3 | intervalový spínač, přední sklo |
K10 | 2 | přerušovač směrových světel |
K63 | 6 | fanfára |
K89 | 4 | koncové světlo do mlhy |
ozn. relé | číslo na obr. | popis činnosti relé |
H19 | 1 | varovný bzučák, kontrola zapnutí světlometů |
K1 | 5 | světlomety do mlhy |
K5 | 3 | intervalový spínač, přední sklo |
K8 | 2 | přerušovač směrových světel |
K10 | 6 | houkačka |
K63 | 6 | fanfára |
K89 | 4 | koncové světlo do mlhy |
autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 01.02.2004, všechna práva vyhrazena. Publikace či jakékoli jiné nakládání
s tímto článkem pouze se souhlasem autora. Zdroj matriály Opel.
Olejové náplně
- 27. září 2015
- Tydou
popis | 2.0i 8V 85 kW (115PS) |
2.0 16V 110kW (150PS) |
2.0 16V 100kW (136PS) |
2.5 V6 125kW (175PS) |
2.0 16V T 150 kW (204PS) |
typ motoru | C20NE | C20XE | X20XEV | C25XE/X25XE | C20LET |
motorový olej | |||||
doporučený olej | FORMULA LL PLUS | FORMULA LL PLUS | TECSINT | SINT 2000 | TECSINT |
specifikace | 15W-40(SG) | 15W-40(SG) | 10W-40(SG) | 10W-40(SG) | 10W-40(SG) |
množství s filtrem [litry] | 4.0 | 4.5 | 4.0 | 4.5 | 4.5 |
prvotní množství [litry] | 4.15 | 4.35 | 4.35 | 5.50 | 4.90 |
množství oleje mezi MIN-MAX [litry] | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
tlak oleje na volnoběh při zahřátém oleji na provozní teplotu >80°C [kPa / bar] | 150 / 1.5 | 250 / 2.5 | 150 / 1.5 | 120 / 1.2 | 250 / 2.5 |
výpustní šroub oleje | M 14x1.5 | M 14x1.5 | M 14x1.5 | M 14x1.5 | M 14x1.5 |
převodový olej | |||||
převodový olej | 80W-90 GL-4 | 80W-90 GL-4 | AF Dexron II (POUZE AUTOMAT!) | AF Dexron II (POUZE AUTOMAT!) | 80W-90 GL-4 |
olej pro diferenciál | 80W-90 GL-4 | 80W-90 GL-4 | 80W-90 GL-4 | 80W-90 GL-4 | 80W-90 GL-4 |
množství vpředu i v zadu [litry] | 0.8 | 0.8 | 0.8 | 0.8 | 0.8 |
doporučený olej pro převodovku | ROTRA FE | ROTRA FE | ROTRA FE | ROTRA FE | ROTRA FE |
doporučený olej pro diferenciál | ROTRA FE | ROTRA FE | ROTRA FE | ROTRA MP / S85W-90 |
ROTRA FE |
převodový olej - automat | |||||
převodový olej | AF Dexron II | AF Dexron II | AF Dexron II | AF Dexron II | - |
katalogové číslo | 19 40 700 (90 350 342) 19 40 701 (90 350 343) |
19 40 700 (90 350 342) 19 40 701 (90 350 343) |
19 40 700 (90 350 342) 19 40 701 (90 350 343) |
19 40 700 (90 350 342) 19 40 701 (90 350 343) |
- |
množství [litry] | 3.5 | 3.5 | 3.5 | 3.5 | - |
interval výměny | 60.000 km / 4 roky | 60.000 km / 4 roky | 60.000 km / 4 roky | 60.000 km / 4 roky | - |
autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 31.01.2004, všechna práva vyhrazena. Publikace či jakékoli jiné nakládání
s tímto článkem pouze se souhlasem autora. Zdroj matriály Opel.
Ložiska
- 27. září 2015
- Tydou
2.0i 8V 85 kW (115PS) |
2.0 16V 110kW (150PS) |
2.0 16V 100kW (136PS) |
2.5 V6 125kW (175PS) |
2.0 16V T 150 kW (204PS) |
|
typ motoru | C20NE | C20XE | X20XEV | C25XE | C20LET |
modelový rok 90 | 72x39x37 * | 72x39x37 * | - | - | - |
modelový rok 91 | 72x39x37 * | 72x39x37 * | - | - | - |
modelový rok 92 | 72x39x37 | 72x39x37 | - | - | 72x39x37 |
modelový rok 93 | 72x39x37 | 72x39x37 | - | - | 72x39x37 *** |
modelový rok 94 | 72x39x37 | 72x39x37 | - | 74x39x39 | 74x39x39 |
modelový rok 95 | 72x39x37 | - | 72x39x37 | 74x39x39 | 74x39x39 |
** vnější průměr x vnitřní průměr x šířka [mm]
*** od modelového roku 93 je rozměr 74x39x39
autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 31.01.2004, všechna práva vyhrazena. Publikace či jakékoli jiné nakládání
s tímto článkem pouze se souhlasem autora. Zdroj matriály Opel.
Chladící soustava
- 27. září 2015
- Tydou
popis | 2.0i 8V 85 kW (115PS) |
2.0 16V 110kW (150PS) |
2.0 16V 100kW (136PS) |
2.5 V6 125kW (175PS) |
2.0 Turbo 150 kW (204PS) |
typ motoru | C20NE | C20XE | X20XEV | C25XE/X25XE | C20LET |
konstrukce chladiče | příčné proudění | ||||
plocha jádra chladiče [cm2] | 2000 / 2300 s klima | 2000 | 2000 | 2300 | 1800 |
objem náplně chladící kapaliny [litry] | 7.2 | 7.5 | 7.2 | ||
Větrák | |||||
pohon | elektrický | ||||
počet lopatek | 5 | ||||
uspořádání lopatek | nesymetrické | ||||
průměr [mm] | 366 | ||||
Tepelný spínač | |||||
poloha | v chladiči | ||||
zapínací teplota [°C] | 100 | ||||
vypínací teplota [°C] | 95 | ||||
Otočný uzávěr | |||||
bod varu [°C] | 123 | 125 | 125 | 123 | 125 |
otvírací tlak [kPa/bar] | 120 až 135 / 1.20 až 1.35 | 120 až 135 / 1.20 až 1.35 | 120 až 150 / 1.20 až 1.50 | 140 až 150 / 1.40 až 1.50 | 120 až 135 / 1.20 až 1.35 |
Termostat | |||||
konstrukce | obtoková | ||||
počátek otvírání [°C] | 91 | 92 | 91 | ||
úplné otevření [°C] | 107 |
autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 01.02.2004, všechna práva vyhrazena. Publikace či jakékoli jiné nakládání
s tímto článkem pouze se souhlasem autora. Zdroj matriály Opel.