Chladící soustava

Vytvořeno: 27. září 2015
Napsal Tydou
popis 2.0i 8V
85 kW
(115PS)
2.0 16V 
110kW
(150PS)
2.0 16V 
100kW
(136PS)
2.5 V6 
125kW
(175PS)
2.0 Turbo
150 kW
(204PS)
typ motoru C20NE C20XE X20XEV C25XE/X25XE C20LET
konstrukce chladiče příčné proudění
plocha jádra chladiče [cm2] 2000 / 2300 s klima 2000 2000 2300 1800
objem náplně chladící kapaliny [litry] 7.2 7.5 7.2
Větrák
pohon elektrický
počet lopatek 5
uspořádání lopatek nesymetrické
průměr [mm] 366
Tepelný spínač
poloha v chladiči
zapínací teplota [°C] 100
vypínací teplota [°C] 95
Otočný uzávěr
bod varu [°C] 123 125 125 123 125
otvírací tlak [kPa/bar] 120 až 135 / 1.20 až 1.35 120 až 135 / 1.20 až 1.35 120 až 150 / 1.20 až 1.50 140 až 150 / 1.40 až 1.50 120 až 135 / 1.20 až 1.35
Termostat
konstrukce obtoková
počátek otvírání [°C] 91 92 91
úplné otevření [°C] 107


autor: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne 01.02.2004, všechna práva vyhrazena. Publikace či jakékoli jiné nakládání
s tímto článkem pouze se souhlasem autora. Zdroj matriály Opel.
 

Dnes je
Kontakty

Předseda: MiTy
Forum: Mystique*
Web: Tydou